Stanowisko Rady Przedsiębiorczości ws. podatku od reklamy

Rada Przedsiębiorczości, w skład której wchodzi PRB, wyraża stanowczy protest wobec projektu rządowego, który zakłada dodatkowe opodatkowanie przychodów z reklam. Rada ostrzega, że wejście w życie projektu w obecnym kształcie będzie miało dalece negatywne skutki dla całej gospodarki i zamiast zakładanych dodatkowych przychodów, przyniesie wielomiliardowe straty.

Wyrażając poparcie dla „Listu otwartego do władz Rzeczypospolitej Polskiej i liderów ugrupowań politycznych” podpisanego przez przedstawicieli branży medialnej, domagamy się przerwania prac nad projektem nowego podatku od reklamy w obecnym kształcie – czytamy w dokumencie.

Przeczytaj stanowisko

Zobacz również

SprawdzaMY – Przedsiębiorcy dla Polski

3 marca 2025

Polska Rada Biznesu wspiera inicjatywę SprawdzaMY – Przedsiębiorcy dla Polski, która ma na celu poprawę warunków prowadzenia działalności gospodarczej w Polsce. Jest to oddolna akcja, której głównym celem jest opracowanie konkretnych rozwiązań w zakresie deregulacji, uproszczeń i ułatwień w obrocie gospodarczym. Deregulacja i uproszczenia procedur gospodarczych przyniosą korzyści wszystkim obywatelom, przyczyniając się do zwiększenia konkurencyjności […]

czytaj więcej

Spotkanie premiera z branżą IT

24 lutego 2025

Przedstawiciele Polskiej Rady Biznesu: Jakub Dwernicki (cyber_Folks), Wiktor Schmidt (Netguru) i Roman Szwed (Atende) wzięli udział w spotkaniu premiera Donalda Tuska z liderami branży IT. Tematem rozmów była współpraca rządu i przedsiębiorców na rzecz rozwoju tej branży w Polsce. Spotkanie stanowiło istotny krok w kierunku zacieśnienia współpracy między sektorem publicznym a przedstawicielami branży IT. Podczas […]

czytaj więcej

Debata „Women on Boards” w PRB

21 lutego 2025

Czy warto rozmawiać o nierównościach płciowych we władzach firm? Warto na pewno, gdy swoje siły połączą biznes, akademia i media! W siedzibie PRB odbyła się debata poświęcona obecności kobiet na najwyższych stanowiskach kierowniczych w przedsiębiorstwach. Debatę „Women on Boards” zorganizowały wspólnie: prof. JoannaTyrowicz (Uniwersytet Warszawski i GRAPE), dr Małgorzata Durska (Polska Rada Biznesu) i Agnieszka […]

czytaj więcej
en/pl


^