Stanowisko Rady Przedsiębiorczości ws. podatku od reklamy

Rada Przedsiębiorczości, w skład której wchodzi PRB, wyraża stanowczy protest wobec projektu rządowego, który zakłada dodatkowe opodatkowanie przychodów z reklam. Rada ostrzega, że wejście w życie projektu w obecnym kształcie będzie miało dalece negatywne skutki dla całej gospodarki i zamiast zakładanych dodatkowych przychodów, przyniesie wielomiliardowe straty.

Wyrażając poparcie dla „Listu otwartego do władz Rzeczypospolitej Polskiej i liderów ugrupowań politycznych” podpisanego przez przedstawicieli branży medialnej, domagamy się przerwania prac nad projektem nowego podatku od reklamy w obecnym kształcie – czytamy w dokumencie.

Przeczytaj stanowisko

Zobacz również

Apel Rady Przedsiębiorczości ws. działania UOKiK

5 maja 2021

Rada Przedsiębiorczości, w tym PRB, zgłasza listę zastrzeżeń w związku z organizacją prac Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów w okresie pandemii COVID-19. Obecny rozwój sytuacji stwarza potencjalne zagrożenia zarówno dla kluczowego zjawiska w gospodarce jakim jest konkurencja, jak i dla pozycji konsumentów, podmiotów współreprezentujących stronę popytową gospodarki. Stąd też tak ważne jest funkcjonowanie sprawnego, transparentnego, […]

czytaj więcej

Apel o współpracę przy tworzeniu Krajowego Planu Odbudowy

27 kwietnia 2021

Przedstawiciele organizacji społeczeństwa obywatelskiego, samorządu terytorialnego oraz przedsiębiorców apelują do Prezesa Rady Ministrów o współpracę przy tworzeniu Krajowego Planu Odbudowy. Polska Rada Biznesu jest jednym z sygnatariuszy tego dokumentu. Wśród postulatów sygnatariuszy apelu znalazły się: upublicznienie i uzgodnienie nowej wersji KPO przed przekazaniem jej do Komisji Europejskiej, wspólne określenie sposobu wdrażania KPO i procedury monitorowania […]

czytaj więcej

Apel Rady Przedsiębiorczości ws. zniesienia obostrzeń

26 kwietnia 2021

W związku z tworzeniem przez rząd planu odmrażania gospodarki na najbliższe miesiące, Rada Przedsiębiorczości, w tym PRB, apeluje o otwarcie od 4 maja 2021 r. następujących branż: – całości handlu detalicznego; – gastronomii (w wersji minimalnej, w pierwszym etapie, możliwość przyjmowania gości w zewnętrznych ogródkach obiektów gastronomicznych); – hoteli (w pierwszym etapie na poziomie co […]

czytaj więcej
en/pl


^