Marian Owerko w kampanii THE POINT „Kariera. Zaplanuj swój sukces”

Wiceprezes PRB i szef Programu Kariera, Marian Owerko, wziął udział w kampanii eksperckiej „Kariera. Zaplanuj swój sukces” pod patronatem Polskiej Rady Biznesu, Konfederacji Lewiatan i Polskiej Izby Informatyki i telekomunikacji.

W jaki sposób możemy zadbać o swój rozwój zawodowy? Jak istotne w rozwoju kariery są staże i praktyki? Dlaczego wybór pracodawcy powinien być świadomym wyborem?

Na te oraz wiele innych pytań, dotyczących planowania kariery, odpowiedzi znajdziemy w kampanii edukacyjnej wydawnictwa The Point – „Kariera. Zaplanuj swój sukces”.

Całość ukazała się 10 lutego  jako tematyczny dodatek specjalny w Gazecie Wyborczej, w wersji online na wielu portalach poruszających tematykę planowania kariery.

>>> Zapraszamy do zapoznania się z kampanią!

Wraz z Ekspertami i Partnerami przybliżamy temat planowania kariery. Chcemy skupić się m.in. na temacie związanym ze świadomym wyborem swojego pracodawcy,  istoty samokształcenia specjalistów IT, szans i wyzwań dla absolwentów.


Artykuły, które znalazły się w kampanii:

  • O zmianach na Polskim Rynku Pracy oraz istocie staży i samokształcenia specjalistów IT wypowiadają się Monika Fedorczuk, Konfederacja Lewiatan; Andrzej Dulka, Polska Izba Informatyki i Telekomunikacji oraz Marian Owerko, Polska Rada Biznesu (s. 2).
  • Na temat szans rozwoju zawodowego w Laboratorium kosmetycznym Dr Irena Eris wypowiadają się absolwenci stażu Laboratorium Talentów oraz pomysłodawczyni tej inicjatywy (s. 3).
  • O kluczowych dla T-Mobile zmianach organizacyjnych oraz możliwości zawodowych dla specjalistów IT  rozmawiamy z ekspertką Employer Branding Emilą Badełek oraz specjalistą IT Sebastianem Szafrańcem (s. 4–5).
  • Na temat dynamicznie zmieniającej się branży FMCG oraz stażach Mars rozmawiamy z ekspertami Mars (s. 6–7).
  • Specjalista Absolvent wypowiada się na temat targów kariery (s. 8).

Partnerzy Merytoryczni: Polska Rada Biznesu, Konfederacja Lewiatan, Polska Izba Informatyki i Telekomunikacji

Partnerzy Strategiczni: T-Mobile, Mars.

Partnerzy: Budimex, Dr Irena Eris.

Partnerami Medialnymi zostali: Business Insider oraz money.pl, Absolvent Talent Days, AIESEC, Careercon Kariera w IT, Dla Studenta.

Zobacz również

„Żeby dzielić, trzeba tworzyć” – Rada Przedsiębiorczości ws. Polskiego Ładu

31 maja 2021

Rada Przedsiębiorczości zaapelowała do rządu o głębszą weryfikację rozwiązań zawartych w Polskim Ładzie i szersze konsultacje społeczne w tej sprawie.  „Potrzebna jest dziś nie tylko korekta proponowanych zmian, lecz także poszerzenie ich o te obszary, które są najistotniejsze z perspektywy strategicznego rozwoju Polski. Jako pracodawcy i przedsiębiorcy, deklarujemy pełną gotowość do merytorycznej współpracy w przygotowaniu […]

czytaj więcej

Apel Rady Przedsiębiorczości ws. Krajowego Planu Odbudowy

25 maja 2021

Rada Przedsiębiorczości wystosowała kolejny apel w sprawie Krajowego Planu Odbudowy. Sygnatariusze apelu podkreślają, że Fundusz Odbudowy i Odporności Unii Europejskiej może i powinien zostać wykorzystany do zbudowania silnej, innowacyjnej, zielonej i konkurencyjnej gospodarki Polski. Musimy zadbać o to, żeby Krajowy Plan Odbudowy (KPO), na podstawie którego będziemy wykorzystywać środki Funduszu do przeprowadzenia reform i inwestycji, […]

czytaj więcej

Uwagi Rady Przedsiębiorczości o polityce energetycznej Polski 2040

11 maja 2021

Rada Przedsiębiorczości, w tym PRB, wskazuje na ograniczenia założeń polityki energetycznej Polski w strategii rządowej PEP2040. Zdaniem Rady proponowane rozwiązania są niekorzystne dla małych i średnich przedsiębiorstw, a także organizacji samorządowych. PEP2040 daje prymat wielkoskalowym inwestycjom w tym zwłaszcza publicznym – bazującym głównie na zagranicznych technologiach. Sektor MŚP będzie sprowadzony co najwyżej do roli podwykonawcy […]

czytaj więcej
en/pl


^